Port i trappen opp til atriet.
Det ser ut til at det er noen som har gjort hærverk på lås og håndtak. Porten lar seg dessverre ikke åpne/lukke for øyeblikket. Styret skal sørge for at dette blir utbedret så snart som mulig.
Styret, 1. februar 2021
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informasjon fra USBL.
Etter en rutinekontroll har vi oppdaget at giroblankettene for første halvdel av 2021 ikke er blitt sendt ut til eierne som mottar disse per post. Vi vil få sendt dem ut umiddelbart, men på grunn av forsinkelsen endres betalingsfrist for januar til 30.01. Dette gjelder kun de som mottar giroer på papir. Vi beklager feilen. Etter en rutinekontroll har vi oppdaget at giroblankettene for første halvdel av 2021 ikke er blitt sendt ut til eierne som mottar disse per post. Vi vil få sendt dem ut umiddelbart, men på grunn av forsinkelsen endres betalingsfrist for januar til 30.01. Dette gjelder kun de som mottar giroer på papir. Vi beklager feilen.
Styret, 20. januar 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ventilasjon
På grunn av kulde og vind har vi problemer med ventilasjonen. Det arbeides med å få rettet opp dette.
Vi beklager de ulempene det må medføre.
Styret, 16. januar 2021
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ALTIBOX kontaktinformasjon:
www.altibox.no
https://www.altibox.no/privat/kundeservice
__________________________________________________________________________________________
AVREGNING GASS, GULVVARME OG VARMTVANN.
Styret beklager at avregningene for 2019 er veldig forsinket i år. Vi sliter med at et sameie ikke har sendt inn informasjon til USBL vedrørende gass samt at beregningene fra ISTA er feil.
Vi arbeider for å få dette utført så snart som mulig, og beklager de ulempene dette måtte medføre for dere.
Styret, 18/9-2020
PORT I TRAPP.
Det er nå montert port i trappen til atriet. Her må man benytte sin vanlige nøkkel både for å åpne og å lukke.
Styret, 4/5-2020
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Styret er klar over at det mangler varme i gulvene. Vi har dessverre ikke kunnet gjøre noe i løpet av helgen. Det vil bli ordnet opp i så snart vi kan. Beklager det inntrufne.
Styret, 16/3-2020
Årskontroll på brannvarslingsanlegg
Vi vil informere om at det vil bli utført test av brannklokkene fredag 07.02.20 kl. 08.00 til ca. 08.30.
Testen utføres av leverandør Honeywell Life Safety AS.
Det er ikke nødvendig å evakuere da dette kun er en test av klokkene.
3. februar 2020
Styret, Mortensrud torg 1
1.februar 2017
Til seksjonseierne i sameiet Mortensrud torg 1
Forhåndsvarsel om årsmøte mandag 24. april 2017
Iht. eierseksjonslovens § 33-4 varsles det herved om at ordinært årsmøte i sameiet Mortensrud torg 1 vil bli avholdt
mandag 24.april 2017 i Menighetshuset ved Mortensrud kirke kl. 18.00.
Her skal vi behandle vanlige årsmøtesaker i henhold til sameiets forskrifter. Se særlig §§ 11-15.
Frist for innmelding av saker er 13.mars
2017.
Vi gjør oppmerksom på at det bare er saker som er nevnt i innkallingen som kan behandles på sameiets årsmøte.
For å sikre effektiv og god behandling av slike saker, ber styret om følgende:
Dersom noen har saker de ønsker skal tas opp på sameiermøtet så ber vi om at dette meldes pr. mail til styret@mortensrudtorg1.com eller legges i postkassen til styreleder Hans-Kristian Beck i Helga Vaneks vei 1A innen 13. mars.
Egen innkalling til årsmøtet, med vedlegg, vil sendes ut mellom 8 og 20 dager før ordinært årsmøte.
Mvh, Styret
Beboere på sameiet Mortensrud torg 1 var onsdag 11. mai 2016 vitne til en fantastisk dugnadsånd.
Da var det et faktum, sameiets første dugnad var overstått. Vi var ikke bare vitne til et fantastisk oppmøte og engasjement, men også et sosialt sammentreff hvor beboer fikk anledning til å bli bedre kjent med hverandre og slå av en prat med kaffe og kaker. Barna fikk is i tillegg til at de også fikk moret seg med vannsprederen etter endt dugnaden, noe som selvfølgelig var et stas.
Styret håper på å gjennomføre slike dugnader også i årene fremover.
11. mai 2016
Mvh, Styret
TIL ALLE BEBOERE - BRUK AV AVFALLSBEHOLDERNE
Vi har i det siste hatt store problemer med søppel som tetter avfallsbeholderne på grunn av feil bruk, og at søppel derfor blir satt på bakken ved siden av beholderne.
Vi ser gjentatte eksempler på at søppelposer og papp ikke blir dyttet lagt nok ned i beholderne.
Avfallsbeholderne er store nok for vanlige avfallsposer og papp.
Enhver har ansvar for å sørge for at egne avfallsposer blir dyttet helt ned i beholderne og at papp rives opp slik at det faller helt ned i beholderne.
Dersom det er vanskelig å rive opp store pappesker, er Grønmo gjenbruksstasjon stedet å kvitte seg med disse.
6. januar 2016
Mvh, Styret
Informasjon om
ventilasjonsanlegget
I det siste har
styret fått en del henvendelser om at ventilasjonsanlegg ikke virker.
Ventilasjonsanlegget slår
seg av automatisk for å av-ises for så å slå seg på igjen når dette er fullført. Det varierer hvor lang tid dette tar.
Dette skjer
spesielt ved overgang fra varmt til kaldt vær, og når det er kuldegrader og fuktig luft.
Alle blokkene
har separate ventilasjonsanlegg.
5. januar 2016
Mvh,
Styret
Viktig informasjon til beboere i sameiet.
Styret i Mortensrud Torg har valgt Markisemannen som leverandør på solskjerming. For at det skal være enhetlig profil, har man valgt å gå for terrassemarkiser på balkongene, og screens på de vinduene man ønsker å få skjermet.
Kontaktinformasjon Markisemannen:
Preben Madsen
Tlf: 95 90 30 00
E-post: preben@lunex.no
Helga Vaneks vei 1
1281 Oslo
styret@mortensrudtorg1.com